11 Yanıt

  1. BÖYLE BİR ARKADAŞINIZ VARMI VEYA TANIDINIZ MI?

    LÜZUMSUZ YERE KONUŞMAZDI
    DÜNYA İŞLERİ İÇİN KIZMAZDI
    KİMSEYLE ÇEKİŞMEZDİ
    BOŞ ŞEYLERLE UĞRAŞMAZDI
    KİMSENİN KUSURUNU ARAŞTIRMAZDI
    HOŞLANMADIĞI BİR ŞEY HAKINDA KONUŞMAZDI
    KAPISINA YARDIM İÇİN GELENİ BOŞ ÇEVİRMEZDİ
    TANIDIĞINA TANIMADIĞINA SELAM VERİRDİ
    SADE TEMİZ VE BOL KIYAFETLER GİYER,GÖSTERİŞTEN HPŞLANMAZDI
    TEMİZLİĞE ÇOK ÖNEM VERİRDİ
    SIRADAN DEĞİLDİ AMA SIRADAN İNSANLAR GİBİ YAŞARDI
    O HZ. MUHAMMED İDİ

    hocam bunu da eklerseniz memnun olurum :D

  2. gerçekten beğendim…

  3. doğan hocam donanım dersinden bişiler indircektim onları nasıl indircem yapamadım…

  4. Hocam :) meraba sizden bi konuda yarım istıcektım.. staj yerınden dw de kronometre tyapmamı ıstedıler bı gecmısten gunumuze bıde gunumuzden gecmıse dogru olan 2 adet kronometre.. bna bu konuda yardımcı olurmusunnuz?

  5. çok teşekkür ederim hocam :)

    • Hocam bi türlü yapamadım :( amacım kolay bişi yapmak. yani kodalar cok karısık olmayacakkı.. cabuk oğrenebıleyım ogrenmedıkten sonra kodu kopyalayıp yapıstırmanın bı anlamı olacagını sanmıyorum yınede tesekkurler.. :)

  6. hocam karısık bayagı bırıncı donem sonuna kadar zamanım var… kronometrenın bellı bır tarıhte durması gerekıyor.

  7. Arama motorlarında arama yaparken yazınızı buldum siteniz ilgimi çekti teşekkürlerimi sunarım

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s