Ağ işletmenliği

Ağ Sistemleri ve Yönlendirme
M o d ü l l e r
E-Posta Sunucu
M o d ü l l e r
  • E-Posta Sunucu Kurulumu (YAYINA HAZIRLANIYOR)
  • E-Posta Sunucu Uygulamaları (YAYINA HAZIRLANIYOR)
  • E-Posta Sunucu Yönetimi (YAYINA HAZIRLANIYOR)
  • E-Posta Sunucu Yedekleme (YAYINA HAZIRLANIYOR)
  • E-Posta Sunucu Problemleri (YAYINA HAZIRLANIYOR)
Sunucu İşletim Sistemi
M o d ü l l e r
  • Sunucu İşletim Sistemleri (YAYINA HAZIRLANIYOR)
  • Sunucu Rolleri (YAYINA HAZIRLANIYOR)
  • Sunucu Servisleri (YAYINA HAZIRLANIYOR)
  • Sunucu Ağ Mimarisi (YAYINA HAZIRLANIYOR)
  • Sunucu Active Directory Yapısı (YAYINA HAZIRLANIYOR)
  • Sunucu Güvenliği (YAYINA HAZIRLANIYOR)
  • İleri Düzey Sunucu Yönetimi (YAYINA HAZIRLANIYOR)
Açık Kaynak İşletim Sistemi
M o d ü l l e r
  • Açık Kaynak İşletim Sistemi Kurulumu (YAYINA HAZIRLANIYOR)
  • Açık Kaynak İşletim Sistemi Kullanımı (YAYINA HAZIRLANIYOR)
  • Açık Kaynak İşletim Sistemi Yönetimi (YAYINA HAZIRLANIYOR)
Mesleki Yabancı Dil
M o d ü l l e r

Bir Cevap Yazın

