Ncomputing L230 Network Terminali




Ncomputing L230  Network Terminali   UXP (User eXtention Protocol) protokolünü kullanan tek bir PC üzerinde eş zamanlı ve bağımsız çalışma imkanı sağlayan network tabanlı bir sistem aygıtıdır.Tüm email, internet sayfaları, ofis programları ve bir çok uygulamayı ayrı bir bilgisayardaki gibi kullanabilme imkanı sağlar.

Birden fazla bilgisayarın kullanıldığı şirketler, eğitim kurumları, hastahaneler, devlet kurumları ve ev kulanıcıları için ideal bir çözümdür.Yenileme maliyetlerini ve yönetim zorluklarını ortadan kaldırır.Diğer bilgisayar sistemlerine göre % 80 daha ucuzdur.

Düşük Maliyet Avantajı
1 PC = 10 Kullanıcı
1 SERVER = 30 Kullanıcı

“CPU, Memory veya HDD içermediği için yeni yatırım maliyeti gerektirmez”
Sadece kullandığınız ana bilgisayarı upgrade etmeniz yeterldir.

Yüksek Uygulanabilirlik
NComputing L230 network terminali ile tüm Windows ya da Linux uygulamalarını çalıştırabilirsiniz.

Uzaktan Yönetim
Ofis’teki Ana bilgisayarınıza evden ya da internetin bağlı oluğu her yerden ulaşabilirsiniz.

Eş Zamanlı Bağımsız İşletim Sistemi Kullanımı
Ana bilgisayar ve NComputing L230 network terminali eşzamanlı olarak aynı programlar üzerinde çalışabilir. (Bazı programlar ek lisans gerektirebilir).

Küçük ve Estetik Bir Dizayna Sahiptir
Yer kaplamadığı için tüm masalar ya da ortamlar için uygundur.

Enerji Tasarrufu
250 watt kullanan normal bir PC yerine NComputing L230 network terminali  5 watt kullanır.

Yüksek Çözünürlükleri Destekler
640×480, 800×600, 1024×768 (60 – 75 hz ), 1280×1024 (~ 63hz), ve 1440×900 (60 hz). 16 bit veya 24 bit renk desteği ile.

Çevresel Uyum
Küçük, hafif, sessiz (156 gr.)

Yüksek Güvenlik ve Hızlı Veri İletimi
Terminal protokolü ve 128 bit şifreleme  teknolojisiyle maksimum güvenlik, image caching teknolojisiyle hızlı veri iletimi sağlar.

Tümleşik Çözüm
Ücretsiz NCT 2000 XP Terminal Servis Yazılımı ile birlikte yönetilebilir bir uygulamadır.

” USB memory aygıtının kullanılmasını istemiyorsanız, yönetim yazılımından kolayca engelleyebilirsiniz. “

*** USB aygıt desteği Linux işletim sistemi için yoktur.

————————————————————————————————————“NComputing Network Terminallerinin genel amacı donanım, bakım, enerji ve yenileme maliyetlerinden tasarruf ederek kullanım kolaylığı sağlamaktır. Bazı yazılımlar için çoklu kullanıcı lisansları gerekebilir. Yazılım üreticinizle görüşmeniz tavsiye edilir.”

* Garanti Süresi 2 yıldır.
Terminal Sayısına Göre Minimum Donanım İhtiyacı
>  1: Intel Pentium 4 1.3 GHz CPU ile en az 512 MB RAM
> 2-3: Intel Pentium 4 2.4 GHz CPU Hyper-Threading teknoloji ile en az 512 MB RAM.
>  4-7: Intel Pentium 4 3.0 GHz CPU Hyper-Threading teknoloji ile en az 1024 MB RAM
>  8-10: Intel Pentium 4 3.2 GHz CPU Hyper-Threading teknoloji ile en az 2048 MB RAM
Riskleri dağıtmak amaçlı 1 Server = 30 kullanıcı yerine 3 XP PC = 30 Kullanıcı uygulanabilir. Dual Core yada Core 2 Duo işlemcilerle daha yüksek performanslara erişebilirsiniz.
>  10-15: Çift  Xeon 3.0 GHz CPU ile en az 3 GB RAM
>  16-20: Çift Xeon 3.2 GHz CPU  ile en az 4 GB RAM
>  21-25: Çift Xeon 3.4 GHz CPU ile en az  5 GB RAM
>  26-30: Çift Xeon 3.6 GHz  CPU ile en az  6 GB RAM
İşletim Sistemine Göre Bağlantı Yapabilecek Maksimum Terminal Sayısı
>  Windows XP Professional : 10 Kullanıcı
>  Windows XP Media Center Edition : 10 Kullanıcı
>  Windows Server 2003 (Standard Edition / Enterprise Edition) :  30 Kullanıcı
>  Windows Small Business Server 2003 : 30 Kullanıcı



Bilgisayar

NComputing L230
Maliyet – Bir PC = 1 kullanıcı – 1 PC = 10 kullanıcı
– 1 SERVER = 30 kullanıcı
Yönetim
Yazılımı
– Her bir masaüstü bilgisayar için kurulmalıdır. – Merkezi yönetim
– Ücretsiz NCT – 2000 XP
Terminal Servis Yazılımı
Güvenlik – Hacker ve Virüs için koruma gerektirir.
– Disket, Zip Drive, CD RW gibi yollarla veri çalınabilir.
– Hacker ve Virüs için giriş noktası yoktur. ( HDD yoktur. )
– USB Flash Memory girişi nedeniyle veri çıkışı olabilir.
(İstenildiğinde yönetim konsolundan engellenebilir.)
Servis /
Yenileme
– Her bilgisayara ayrı bir yenileme masrafı yapmak gerekir.
– Hız ve performansın düşüklüğü nedeniyle 2 – 3 yılda bir değiştirme maliyeti ortaya çıkar.
– Sadece Ana bilgisayara yenileme yapmak yeterlidir.
– Tek yerden yönetim ve denetim nedeniyle kullanım kolaylığı mevcuttur.
Çevresel uyum – işlemci,  Power Supply, Fan, HDD ısınması yada sesi
– Yer kaplar.
– Sessiz ve yer kaplamaz.
İşlemci, Harddisk, Fan mevcut değildir)
Taşınabilirlik – Yer değiştirme sorunu – İnternetin olduğu her yerde uygulanabilir olması
– Uzaktan erişim özelliği
( Remote access )
Güç Yönetimi – Her bilgisayar için minimum 250 watt elektrik gücü gerekir. – 5 watt elektrik gücü yeterlidir.

KULLANIM ALANLARI

DOKUNMATİK EKRANLAR PROJEKSİYONLAR PLAZMA TV’ler


ÜRÜNLE BİRLİKTE GELEN TÜM APARATLAR

6 Yanıt

  1. Ben bu sistemi sınıfımda kullanmaya başladım. Ders esnasında yaşadığım her türlü donanım sorununa çözüm getirdi. Artık derslerde bilgisayar tamir eden bir öğretmen olmaktan çıktım.

    Bu ürünlerle birlikte gelen ücretsiz bir yönetim yazılımı da var. Bu yazılım sayesinde öğrencilerin ekranını izleyip onlara yardımcı olabiliyorum.

    Sınıfımda yöneteceğim 3 XP makinam var ve hepsini tek bir makinadan yönetebiliyorum.

    Sene sonunda 30 bilgisayarı yeniden formatlayıp, işletim sistemi kurmama gerek kalmayacak!

    Herkese bu sistemi tavsiye ederim. Özellikle bizim gibi yatırım için kaynak sıkıntısı çeken bir ülkede, bilgisayar kullanımının yaygınlaştırılması için bu sistemin okullara getirilmesi hem yönetimsel hem de kanaklar açısından büyük avantajlar getirecektir.

    Geçen gün okuduğum bir habere göre Makedonya hükümeti tüm okullarında bu sisteme geçiyormuş. Akıllıca valla. Her öğrenciye bir PC adı altında eğitim alanında bir atılım yapmaya karar verdiklerini görüyorum. Bizim ülkemizde de bu şekilde acil bir atılım yapılması gerektiği açıkça ortada….

    Kısacası benim görüşlerim bunlar. Diğer yorumları size bırakıyorum.

  2. […] Ncomputing L230 Network Terminali […]

  3. Beykoz Kavacık bilgisayar tamir konularında yardım almak için Kavacık bilgisayar servisi numarası 216 322 42 40 ı arayabilirsiniz.

Bir Cevap Yazın

