Kendi Bilgisayarını Kendin Kur

Şu bilgisayar almak veya  toplamak biraz zor konu ancak şimdi aşşadaki dökümanlarla bu işi kolayca gerçekleştirebilirsiniz.

Kendi PC ni Kendin Kur

index

adim 1

Adim 02 Kasa ozellikleri ve kapaginin acilmasi

Adim 03 Kasa hazirlama

Adim 04 Anakart ayarlari

Adim 05 CPU

Adim 06 Hafizayi Kurun

Adim 07 Anakarti Kurun

Adim 08 Anakartin Kasayla Baglantilarini Yapin

Adim 09 Disket Surucuyu Kurun

Adim 10 Sabit Diski ve CD-ROM’u Ayarlayin

Adim 11 Sabit Diski Monte Edin

Adim 12 CD-ROM’lari Kurun

Adim 13 Disket Surucuyu Takin

Adim 14 Sabit Diskleri Baglayin

Adim 15 CD Suruculeri Baglayin

Adim 16 Video Kartini Kurun

Adim 17 Kurulum Sonrasi

Adim 18 ilk Acilis

Adim 19 BIOS’u Ayarlayin

Adim 20 Sistemi Test Edin

Adim 21 Sabit Diski Hazirlayin

Adim 22 CD-ROM Surucusunu Kurun

Adim 23 isletim Sistemi Kurun

Adim 24 Sisteminizi Kullanin

Bir Yanıt

  1. […] Kendi Bilgisayarını Kendin Kur […]

Bir Cevap Yazın

